Het (normale) leven - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu Het (normale) leven - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu

Het (normale) leven

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Trudy

16 November 2012 | Nederland, Westerhoven

5-11-2012 Het normale leven neemt zijn gang. We zijn nu inmiddels 2 maanden thuis. Het is zeker wennen geweest om weer het leven van alledag op te pakken. We hebben de site bijgewerkt en alle foto's gecontroleerd om er dit mooie boek van te laten maken. En iedere keer als we de foto's zien bekruipt ons een gevoel van heimwee. Dat zal nog wel even blijven. Ook hebben we een mooie reiscollage gemaakt.
Tot slot:

Het is te danken aan het feit
dat je met je voeten zó'n klein stukje
van de aarde in beslag neemt,
dat er zó veel ruimte overblijft
om naar toe te wandelen.

• 19 December 2012 - 16:10

Fam. Wempe-Wartna:

Lieve mensen,
    Door een kleine storing in ons programma kunnen wij geen mailtje sturen. Mogen wij het zo doen?
    Afgelopen maanden vierden wij beiden onze 90ste verjaardag. Wij maken het redelijk goed en hopen jullie binnenkort weer eens te zien om wat uitvoeriger bij te praten. Als jullie ons mailen kunnen wij wel antwoorden, maar - zoals gezegd - een mailtje sturen gaat momenteel niet.
    Wij wensen ook jullie fijne feestdagen en een goed 2013!
    Ted en Theo

• 02 Februari 2013 - 16:20

Addy Goudsmits En Nol Stoffels:

Beste Trudy en Pieter,
    Zomaar bij toeval kennisgemaakt vanmiddag,in de Pelgrimshoeve Kafarnaüm in Vessem!
    We hoorden jullie verhaal, herkenden veel en voelden nóg steeds de "extase" waar jullie,heel begrijpelijk, nog moeilijk afstand van kunnen doen.
    Thuisgekomen ben ik jullie verhaal gaan opzoeken en dank jullie bij voorbaat voor de uitnodiging in Westerhoven, waar Nol en ik graag op in gaan.
    Mijn voorbereiding gaat vaste vormen krijgen......ik voel het! Tot gauw en veel groeten!
    Addy en Nol uit Dommelen.