Terug in Nevers - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu Terug in Nevers - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu

Terug in Nevers

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Trudy

18 Juli 2013 | Frankrijk, Nevers

Nevers
Na een lange maar prachtige tocht over Frankrijks D routes zijn we in Nevers en genieten van een heerlijk biertje. Onderweg veel bekende plaatsen en vergezichten gezien waarbij het Camino bloed weer helemaal sneller gaat stromen. Samen veel herinneringen opgehaald over onze tocht van vorig jaar.
En de camino zal de camino niet zijn om weer een leuke ontmoeting te hebben. In dit geval vader en zoon Kappaun uit Keulen en Duisburg. Michael, de zoon is op pelgrimspad naar Santiago en zijn vader bezoekt hem hier. Oh wat is dat toch weer bijzonder, je kent elkaar niet en toch heb je zoveel met elkaar gemeen en binnen de kortste keren zit je met een biertje en ben je geanimeerd met elkaar in gesprek.
Michael en Josef, we spreken elkaar vast nog wel eens!

• 19 Juli 2013 - 09:49

Joke Van Erp:

Lieve Trudy en Pieter,

Wat geweldig dat jullie weer aan de wandel zijn.
    Weer aan het proeven van de camino.
    Als dat virus je eenmaal te pakken heeft, laat dat je nooit meer los.
    Deze geweldige besmetting is voor het leven.
    Geniet van jullie wandeltocht en de mooie ontmoetingen onderweg.
    heel veel plezier.

Liefs Joke. xxx

• 23 Juli 2013 - 16:58

Fridolien:

Hay lieverds, wat heerlijk sportief weer. Fijn dat we dit nog mogen kunnen he !!
    Ik ben net terug van 5 weken fietsen van St. Naszaré,( bij Nantes) de Loare af naar de Donou in Friedingen, via zwitserland , de Jura, het was prachtig. we waren met zijn 4tjes, Mijn zusje en haar man, Harry en Ik.
    Blijf voorzichtig en gezond en lijven genieten!, liefs van mij.