De start - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu

De start

Door: ffkuieren

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Trudy

17 Maart 2012 | Nederland, Westerhoven

We gaan starten! We gaan lopen van Westerhoven naar Riethoven. Trudy heeft nu 10 kg in haar rugzak en Pieter ruim 11 kg. Nog even zwaaien bij Leontine, Pim, Koen en Nienke, daarna door naar Fons en Sjaan om met de auto naar Tongerlo te vertrekken. Tot later

:SMS update:: 20 maart 2012 :
Hoi allemaal, we zitten na een zware dag eindelijk aan een biertje. De eerste dag 15 km, de tweede 12 en vandaag 25 km en volledig kapot. Morgen nemen we een rustdag. We zoeken wel een intermetcafe om onze ervaringen met jullie te delen.

:SMS update:: 21 maart 2012 :
Vandaag 21 maart zijn we toch maar op pad gegaan en zijn gekomen tot Jodoinge. Het was moeiljk om onderdak te vinden maar ook dat is weer goed gekomen morgen naar Eghezee gr. tot later.

• 17 Maart 2012 - 15:09

Hen En Ien:

Goede reis en geniet ervan

• 17 Maart 2012 - 15:57

Renske:

Proef de vrijheid,liefs Renske

• 18 Maart 2012 - 09:04

Jw:

Heel veel plezier. Vergeet niet te onhaasten, kom veilig weer.

• 19 Maart 2012 - 13:11

T&J:

Jullie lijken het weer mee te hebben. In gedachte zwaaiden we jullie gisterochtend uit en hopen we dat de rugzakken niet te zwaar zijn. Kuierse!

• 20 Maart 2012 - 21:57

Fons En Sjaan:

25 km. op een dag is ook wel erg veel, lijkt me. Rust maar lekker uit.
    Succes verder!

• 22 Maart 2012 - 07:59

T&J:

De grens met Wallonie over... Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Een flinke tippel is het wel zo te horen. We wensen jullie, als altijd, de zon op je hoofd en de wind in je rug.

• 23 Maart 2012 - 18:36

Fryda:

Te gek lieve mensen, geniet er van, hoop dat het jullie gegunt wordt en de blaren en zo achterwegen blijven.
    heel veel plezier en tot gauw., Fryda