ffwennen - Reisverslag uit Givet, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu ffwennen - Reisverslag uit Givet, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu

ffwennen

Door: Pieter en Trudy

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Trudy

15 April 2012 | Frankrijk, Givet

15-04-12 P: De eerste dag zit erop. We zijn nu in Vierves sur Viroin. Na een slapeloze nacht (we waren ons routeboekje kwijt) zijn we vanuit Givet vertrokken. De heilige Antonius heeft zijn werk weer goed gedaan en het routeboekje teruggebracht. Een tocht van 22 km met 30435 stappen. Het was weer een afwisselende wandeling. Ook de ontvangst was bijzonder! Er kwam geen eind aan de spraakwaterval en de behulpzaamheid van onze gastheer Bernard.
T: Thomas en Jeltje nog bedankt voor het brengen! Het was gezellig zo met elkaar. De wandeling van vandaag is erg meegevallen, de spieren waren kennelijk nog goed getraind.De eerste klimplaagstootjes gehad. De kransslagaderen zijn in ieder geval flink doorgespoeld. Maar ' what goes up, must go down' dus er kwam beloning na het zwoegen. Kortom een prachtige wandeling door slaperige Franse dorpjes en een Auping bed om in te slapen. Wie doet ons wat!

• 16 April 2012 - 16:57

Erik Wartna:

Kon t boekje jullie tempo niet bij houden.

• 16 April 2012 - 17:53

Ciska:

Ik wist niet dat jullie dit van plan waren. Verrassing dus. Veel plezier en genieten maar. xxxJaap en Ciska

• 17 April 2012 - 19:42

Jan En Renata:

Tja, we waren natuurlijk totaal verrast met deze onderneming! Kennelijk in het diepste geheim de voorbereidingen en vertrekken op Jan z'n verjaardag! Geen idee over jullie agenda, maar goede reis verder gewenst en zijn benieuwd naar de vervolg verhalen.
    Groetjes, Jan en Renata

• 18 April 2012 - 08:02

T&J:

De kop is eraf! Jammer van de slapeloze nacht; fijn dat St Anthonius ook nu weer hielp. Dat worden meer kaarsjes branden..
    We hopen dat jullie beide weer fit zijn en dat de weg jullie draagt.
    Lfs van ons!