Even tussendoor - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu Even tussendoor - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Pieter en Trudy Bollen - WaarBenJij.nu

Even tussendoor

Door: Pieter en Trudy

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Trudy

03 Mei 2012 | Frankrijk, Auxerre

2-5-12 Even tussendoor. Met de 11 dagen in maart meegerekend zijn we nu 28 dagen onderweg. Een hele bijzondere onderneming van hard werken,  discipline, je zaakjes regelen, doorzetten, maar ook leuke mensen ontmoeten met ieder hun eigen verhaal . Mensen , waar je bewondering voor hebt en die je energie geven.  De hulpvaardigheid die je onderweg ondervindt, de 'toevalligheden' ,die plaatsvinden maken het tot een speciale reis. Het genieten van de natuur, kwetterende vogels, sporen van wilde zwijnen op het bospad. Als ik voor me zelf spreek dan heb ik vooral een gevoel van dankbaarheid dat ik qua gezondheid in staat ben dit te doen en de gelegenheid en de middelen er voor heb. Nog een goeie week en dan komen we in Vezelay aan. Zowel van Pieter als van mij een prestatie waar we trots op zijn.

• 03 Mei 2012 - 06:38

Kees En Bep:

Hallo Trudy en Pieter,
    Met veel plezier volgen we jullie.
    We vinden het echt geweldig wat jullie doen en trots mogen jullie zeker zijn!!
    Veel plezier en succes met het vervolg van deze uitdaging!!
    liefs en groetjes,
    Kees en Bep

• 03 Mei 2012 - 06:52

Ciska Homan:

Ik maak een diepe buiging voor jullie!
    Veel succes voor de verdere reis .En geniet van de bijzondere ervaringen. Knuffie van ons

• 03 Mei 2012 - 13:56

Mieke:

Heerlijk om telkens weer jullie verslagen te lezen. De 28 dagen zijn zeker al een prestatie om trots op te zijn. Ik hoop dat het weer wat meer zon laat zien en zie uit naar jullie volgende bericht. Dikke Knuffel.

• 03 Mei 2012 - 19:27

T&J:

Hoi Pap & Mam, leuke fotos! Veel plezier richting Vezelay! We steken een kaarsje op voor wat droge dagen. Tokke pap van ons!

• 03 Mei 2012 - 19:49

Leontine En Pim:

Hoi Bikkels,

We lezen jullie verslagen met heel veel plezier en bewondering.
    Wij hebben weer veel plezier om de mooie franse dorpsnamen goed uit te spreken. We zijn super trots op jullie prestatie. Geniet nog van jullie tocht verder.
    Heel veel dikke kussen van ons allemaal!

• 03 Mei 2012 - 20:15

Jan En Renata:

Hallo Trudy en Piet,
    Wat een leuke en vooral inspannende verhalen krijgen wij voorgeschoteld over jullie barre tocht tot nu richting Santiago de C. Petje af hoor voor jullie enorme doorzettingsvermogen. Lopen jullie in een keer door naar S de C. of toch nog ff tussen door naar huis. Nou ja, we wachten de nieuwe verhalen met belangstelling af. Voor nu een goede tocht verder en veel plezier. !
    Vanuit een zonnig Konstanz
    de hartelijke groetjes !!